Reklamačný poriadok
Lehota na vybavenie reklamácie
- Podľa zákona je doba na vybavenie reklamácie 30 dní. My sa snažíme reklamácia vybaviť okamžite, nepozději však do 14 dní.
- Reklamovaný tovar sa snažíme opraviť, ak to nie je možné, vymeníme za nové.
- Ak príde pri reklamácii k vrátenie peňazí posielame späť na účet zákazníka.
- Peniaze neposielame poštovou poukážkou.
Záruka, Záručný listy
- Zo zákona máte nárok na 2-ročnú záručnú lehotu.
- Záručná doba beží od prevzatia tovaru.
- Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovar prevziať.
- Ak dôjde k výmene tovaru za nový alebo k výmene súčiastky, na ktorú je poskytnutá záruka, začína plynúť záručná doba znova od začiatku, od prevzatia nového tovaru (príp. Od prevzatia tovaru s novou súčiastkou).
- Na darčeky k tovaru nemožno vyššie uvedené uplatniť.
- Spolu s tovarom Vám bude doručený paragon (Faktúra pre veľkoobchod), ktorý slúži ako doklad k prípadnej reklamácii.
- Rekalamace sa vzťahuje na mechanické vady (ulomené zapínanie, vypadnuté kamienky)
- Tovar k rekalamci s kópiu Faktúry a pošlite na adresu:
Levnestribro.cz
Hana Košárková, U hřbitova 1056/61A, 74706 Opava.
mobil: +420732842699
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi Vám poradíme.
Žiadna položka